قیمت-در-و-پنجره-دو-جداره-UPVC

قیمت روز

قیمت پنجره دو جداره از متر مربعی ۱۳۰ هزار تومان به بالا و قیمت پروفیل ها از متر طول ۱۸۰۰۰ تومان به بالا می باشد.

پیشنهاد مهم: برای محاسبه دقیق قیمت بهترین حالت اعلام سایز (عرض و ارتفاع) هر پنجره و تعداد به مشاورین شرکت می باشد تا در اسرع وقت نقشه و قیمت نهایی اعلام گردد.

محاسبه قیمت

برای محاسبه دقیق قیمت پنجره های دوجداره UPVC دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشوها الزامی می باشد چرا که قیمت پنجره های دوجداره upvc به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره براساس متر مربع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

هشدار :

ممکن از بعضی از فروشندگان پنرحه دوجداره upvc قیمت این محصول را براساس متر مربع اعلام نمایند . در صورتی که این امر کاملا یک فریب قیمت است و هدف ارایه یک قیمت مبهم است که بتوانند در فرآیند کاری آنرا تغییر داده و محصول را به قیمت دلخواه بفروشند.

برای مثال فرض کنید یک پنجره تک لنگه ثابت به ابعاد ۱ متر در ۱ متر است که شامل پروفیل مصرفی ۴ متر طول بوده و فاقد بازشو، لولا و یراق آلات است و در حالت دیگر پنجره ای را در نظر بگیرید به ابعاد ۱ متر در ۱ متر که دارای دو لنگه بازشو و چهار عدد لولا و دو ست یراق آلات دو حالته می باشد .

در مورد اول متریال مصرفی صرفا ۴ متر پروفیل و ۱ متر مربع شیشه می باشد و در مورد دوم حدود ۱۱ متر طول پروفیل ، ۲ عدد دستگیره ، ۲ ست یراق آلات و ۴ عدد لولا می باشد حال خودتان برآورد کنید آیا ۱ متر مربع این دو محصول می تواند هم قیمت باشد؟

بنابراین قیمت پنجره دو جداره upvc صرفا با محسابه تعداد بازشو ، نوع بازشو ، نوع یراق آلات و نوع شیشه می تواند محاسبه گردد لذا مشتریان بایستی آگاه باشند که برای پنجره های ثابت که نه یراقی دارند و نه بازشویی نباید قیمت بالاتری پرداخت کنند.